YAK-54 - fotki z budowy

Postanowiłem zbudować sobie akrobata na zimę. Niestety w oryginalnej wersji YAK'i ważą nie więcej jak 200g. Mój zamknie się (mam nadzieję) w 350g. Przynajmniej będzie można polatać na lekkim wietrze. Tutaj! jest link do posta na rcgroups z którego czerpałem "wenę" i zassałem plany. Zacząłem od zakupu podkładów pod panele (paczka izo-floora z castoramy za 36zł), pocięcia, posklejania itd. Oto efekt:
 Następnie wyciąłem otwory pod pakiet, silnik, czy też serwa. Zgodnie z wytycznymi, środek ciężkości znajduje się w 35-40% długości, toteż będę musiał akumulator dość drastycznie przesuwać do przodu. Mniej więcej tak:
 No a tutaj jak wydziubałem dziury pod serwa.
Już wkrótce powklejam wszystko i połączę z odbiornikiem. Zobaczymy co z tego wyjdzie :) Foty wrzucę w miarę możliwości.

Hehehe... Ekspres akcja. 19 sekund trwał drugi lot. Zakończył na drzewie :)
http://www.youtube.com/watch?v=E6ghYyRy4B8

Komentarze